tisdag 15 maj 2012

Mår bättre!


Åkte på nån jäkla magsjuka jag, började redan på söndan med asont i magen. Sedan på kvällen och natten sprang jag på toa i ett. Slö som attan efter det och nu mår jag hyfsat bra. Svettas som en gris så fort jag gör något men klart på bättringsvägen. Robin passar på att vara ganska förkyld nu, hostar massor och snorar ganska bra.

Känns som jag missar mycket på jobbet nu pga av alla baciller vi fått, men det måste väl bli ett slut på eländet snart hoppas jag.

Idag fick vi vårat vedlass så vi har det vi gör ett tag framöver. Våran gårdsplan hade inte torkat upp riktigt så den blev lite knosad.


Syns inte så väl men det är ganska djupa spår.

1 kommentar:

Laila sa...

huvva va ni har åkt på mycket elände! Det känns som det aldrig tar sluuut, det bara fortsätter i ett. Men nu vänder det nog ska du se, nu när solen och värmen kommer. Och jag gillar vedhögen, våran står upp i skogen än. Men det är nästa års ved iofs, fast i alla fall :)