fredag 25 maj 2012

Fredagkväll!



Äntligen har man helg :-) Ska bli underbart skönt att slippa ställa klockan imorrn. Har varit en hektisk vecka med både poliskontakt och matkurser som slutat i totalt mätthetskoma.

Var in på Tallen och handla i förrgår och när vi tittar på skor så ringer telefonen och det är Stigs lillebror Bengt som säger att min bil blivit påkörd. Höll på få ett anfall....Bilen har vi haft i några veckor.

Kommer till slut ut och mycket riktigt så är det skrapmärken på bakskärmen. Så jag skulle ringa polisen och efter många om och men så kom polisen och tog emot anmälan och tog lite kort och så. Stig har pratat med försäkringbolaget och självrisken är på 3000:- tror på riktigt jag smäller av, 3000:- fatta hur mycket pengar jag måste lägga ut för att nån idiot smitit ifrån. Ghaaaa...

Så nu har jag avreagerat mig...Har precis kommit in från kaninerna och jag tror baske mig ungarna har blivit dubbelt så stora, och en massa hår har dom fått också. Håller på att längta ihjäl mig tills dom springer omkring som små bollar :-)

Tidigare i veckan var det mindre roligt då jag upptäckte en unge som förmodligen var döfödd. Sånt är ungefär det värsta jag vet så när jag var ensam hemma så var jag ju tvungen att ta bort den själv...Stackars liten....


Idag var det karneval på skolan, Frida var en molekyl och Robin var en smurf. Tyvärr fick jag inget kort på Frida men på Robin fick jag ett :-)






På sista kortet har Frida plockat blommor och ställt ute som prydnad. Hur fint som helst :-)

Inga kommentarer: