fredag 11 maj 2012

Fredagkväll!


Var ner på plassn på förmiddan idag för Robin fick sitt vaccin och sedan var vi och handla gubben och jag. Var in på "boa" och paff blev jag då chefen fråga efter leg, jag har handlat av han förr men inte behövt visa leg då. Men jag tar det som en komplimang, jag är 37, nästan dubbelt så gammal som man måste va för att få handla där.

Efter maten var jag och dom små ute och lasta ved på släpvagnen så nu kan vi elda igen. Tyvärr är det hockey ikväll så min make är upptagen, och dom små sitter nu och myser framför tvn så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.

Tror jag ska gå ut en sväng och elda lite. Det är så himla mysigt det. Ska bara ladda över en ljudbok till telefonen så jag har nåt att lyssna på.

Ha en bra kväll alla glada :-)

Inga kommentarer: