fredag 4 maj 2012

Fredag!



Fredag idag och jag har nästan gjort bort all städning, känns super ju. Nu har jag öppnat upp hos kaninerna så dom springer fram och tillbaka som dom vill nu. Åh dom är så söta. Och på Gullan har jag märkt en stoor skillnad i humöret. Förr så sprang hon emot en och morrade och ville bitas. Nu kommer hon bara fram och snusar lite och man får klappa henne, tidigare var det bara när man lyft upp henne man fick gosa med henne. Så kärleken växer :-) Jag trodde det var som kört, så som hon är nu tror jag till och med Emma börjar tycka om henne, hon har nästan varit rädd för henne.





1 kommentar:

Maria sa...

Åh herregud vad det här var goda nyheter! Jag har varit som orolig hur det skulle gå. Men precis som vi pratade om förut så har hon nog behövt en invänjningsperiod, Gullan har ju varit "deprimerad" en tid så den här flytten och det nya snygga sällskapet blev kanske lite för mycket för henne på en gång?!
Tusen tack för allt ni gör och för ert enorma tålamod. Och hälsa jättemycket till Fina Emma och be om ursäkt i fall Gullan har varit dum mot henne och bitit hon :)
Vi kommer snart och hälsar på er, bara ni blir lite friskare :)
Kramar <3