måndag 4 juli 2011

Någon som vill följa?


Ny dag och ny vecka. Måste ner på plassn och handla, det börjar sina i kylskåpet. Barnen ville baka bullar så det är bäst jag kommer ihåg att köpa jäst också.
I helgen har jag rensat och röjt en del, så himla skönt. Snart har jag inte så mycket kvar att rensa, ja om man bortser från allt ute i ladugården då. Fast där har ju Stig börjat rensa så man börjar ju på att kunna gå in där nu.
Fick sån lust att gå/springa "tjejmilen" i Stockholm, är det någon som vill följa med? skulle behöva ett "mål" nu så jag kommer igång med träningen. Inte för att det är så länge kvar nu men ändå, bättre sent än aldrig.

3 kommentarer:

Sanna sa...

Anmäl dig till tjejvasan 2012...;-)

Carola Sörlin sa...

Men jag på skidor, skulle nog va en rolig syn det. Men kanske det, skulle säkert va kul. Ska du va med? :-)

Emma sa...

Hahaha vilken bild xD