måndag 18 juli 2011

Jobba!

Jahapp, då var det slut på min semester. Den sista veckan känns heeelt bortkastad då jag varit så in i bomben förkyld. Dock har jag haft det riktigt bra ändå med bland annat ett underbart roligt och vackert bröllop uppe i Tärna, sedan bröllopsmiddag i Hemavan. Blev kvar ganska länge så innan vi var hemma hade klockan hunnit bli 2. Ganska mysigt ändå att sitta bakom ratten på natten, lungt och fridfullt på nåt vis. Och massor av ugglor såg vi, och världens sötaste rävunge som hade änglavakt.
Åselemarknad var vi en sväng på i går. Köpte inte en enda grej till mig själv, men tror jag gjorde av med 2000 spänn i alla fall. Makalöst.
Började så att jobba idag igen, har känt mig lite trög och trött, men annars kändes det riktigt kul ändå. Fast nog skulle jag kunna tänka mig att vara ledig några veckor till, men vem vet, kanske man blir helt arbetslös nu efter augusti och då får man ju va "ledig" än om det inte riktigt blir samma sak. VILL verkligen inte bli arbetslös, skulle kunna göra nästan vad som helst för att slippa gå till arbetsförmedlingen. Bjussar inte på några bilder idag, har kabeln på övervåningen och orkar inte hämta den nu, sedan ska jag fråga "bruden" om det är ok att jag lägger upp lite bilder från bröllopet :-)

Inga kommentarer: