tisdag 5 juli 2011

Lite bilder!


Tobbe övningskörde hem igår, han har blivit så duktig :-)

Frida har gjort sig fin i håret :-)
Grabbarna grus väntar på att bulldegen jäst klart :-)
Igår gjorde jag en lasagne som även räcker till middag idag, så skönt att slippa fundera vad det blir för mat. Imorrn ska vi försöka ta oss upp lite tidigare än vi gjort dom sista dagarna, ska va på plassn vid kl tio. Ska dumpa barnen hos Anders och följa Catharina på promenad, snacka om att jag ska chocka min kropp imorrn, har ju inte rört på mig på evigheter. Hoppas hon inte springer ifrån mig bara ;-)
Nä, nu ska jag röja lite här i köket och sedan gå ut och klippa gräs. Igen. Gräset växer ju som....ogräs. :-)

2 kommentarer:

Emma sa...

Vi gick ju bara hela dagarna på kolmården xD

Carola Sörlin sa...

Ja det är ju klart, fast inte i något rasande tempo, Kram..