onsdag 6 juli 2011

Lång promenad!


Idag gick jag och Catharina "bergbackarundan", såå himla skönt att röra på sig och vi hade tur med vädret. Var inte så jättesoligt precis när vi gick. Sedan bjöd dom barnen på korv och jag fick en jättegod smoothie som höll mig mätt ända till middan. Sedan satt vi i solen och drack kaffe och pratade. Såå himla mysigt och skönt. Hoppas vi kan göra om detta fler gånger :-).
Här hemma är det som lugnt och skönt då storbarna är kvar hos pappa och Catharina. Robin och Frida har lagt sig i sina sängar för att se film och här sitter jag. Hoppas det är något bra på tv ikväll, ska snart dra mig dit och kasta ikull mig på soffan.
Slänger in en bild på Tobbes räkmacka som han slängde ihop igårkväll. Man blir som sugen, men tyvärr är det slut på räkor så jag får göra dom en annan dag..

Inga kommentarer: