torsdag 25 augusti 2011

Takida!

Nyaste skivan med Takida går varm här, det är sån härlig musik och rösten är underbar. Har lite fjärilar i magen, har bara anställning till på onsdag, vem vet hur det blir sedan? Jobbigt är bara förnamnet, skulle vara skönt att veta hur det blir.
Var förresten på mitt livs första styrketräningspass igår, kändes som skönt i kroppen efter det, och jag känner hur träningsvärken kommer smygande och blir ondare och ondare, men det är ju skönt att känna att man har dom :-) musklerna alltså. Får se om jag överhuvudtaget tar mig ur sängen imorrn, närå så farligt känns det inte. Imorrn blir nästa pass och jag längtar, hoppas längtan och lusten kommer sitta i mig länge.
Imorrn kommer hela familjen hit på surströmming, Fredrik också hoppas jag, han äter inte surströmming men jag har lovat att det kommer finnas korv, för det vill jag också ha. Har aldrig lärt mig äta denna surfisk. Vill inte lära mig det heller. :-) Men jag bjuder gärna.
Lördag blir det mest troligt Lycksele, bara jag och Emma. Ska bli himla skoj. Måste köpa mig en ny maskara, sedan kanske man ska börja spana efter julklappar ;-)
Nu ska jag lägga dom små busfröna så dom orkar upp imorrn. Tjing.

Inga kommentarer: