måndag 22 augusti 2011

Ledig men ändå inte!


Så var då den stora dagen här, i alla fall för dom små. Dom stora är lagomt missnöjda med skolornas start. Skulle behövt klona mig imorse för att följa både Frida och Robin. Men allt gick som smort och dom hade haft det kanon.
Ett litet missöde blev det dock. Vid halv tre ringde dom från Fritids och sa att Frida var kvar där. Så det var ju bara att hoppa in i bilen igen och hämta henne. Liite besviken var hon för att hon inte fick åka buss. Men det kommer hon nog hinna bli less på i sinom tid.
När jag lämnat dom så hade jag den stora turen att bli bjuden på kaffe av storebror på Stenmans. Vi satt där bra länge och surrade om ditten och datten. Linus var förbi också en snabbis. Jag ska försöka få ihop lite surströmmingsbjudning här hemma. Hoppas jag får tag på mamma och pappa innan dess så kanske dom också kan komma.
Har blivit lite kort tagna här på slutet, men hittade ett gammalt på mina småtokiga ungar.
Har också varit på Body Center och "anmält" oss dit. Så imorrn ska vi dit på introduktion eller vad det nu kan heta. Ska få lära oss maskinerna. Sedan är det bara att tuta och köra.

Inga kommentarer: