tisdag 2 augusti 2011

Suck och stön!

Jag håller på att smälta bort i denna värme. Man ska ju egentligen inte klaga men jag måste få klaga lite grann. Värmen är väl en sak, men detta klibbiga, fuktiga. Man behöver bara gå tre steg sedan är det kört. Jag är LESS. Börjar på riktigt längta till hösten, hösten kan gärna få vara solig och fin, då finns det i alla fall luft ute, nu känns det ju som att man ska kvävas.
Tur att det är lite svalare på kvällar och nätter.
Jahapp, då är det kört, har lovat en kompis att börja träna på BC med henne. Eller jag har ju varit sugen att testa redan för ett år sedan och nu ska det äntligen bli av. I september är det tänkt, september låter himla långt fram i tiden, men det är ju bara om några dar :-)
Får väl testa en månad till att börja med. Eller kanske tre. Äh jag vet inte.....hur tänker du göra Catharina?
Annars så jobbar jag, och jobbar jag inte så stapplas det ved, och stapplas det inte ved så målas det, och målas det inte så spikas det. Hinner inget men ändå mycket. Snurrigt inlägg va? Tror jag håller på att få solsting ;-)
Sköt om er!

2 kommentarer:

Catharina sa...

Jag kör på 3 månader sedan får man se om man tycker det är värt blod, svett och tårar :-)

Carola Sörlin sa...

Låter som en mycket bra ide, då gör jag samma :-)