onsdag 10 augusti 2011

Helt sjukt!

Efter att ha varit frisk och kry i ca en vecka så har förkylningen börjat om, vad är det för fel på mig? Från att nästan aldrig vara sjuk så är jag sjuk stup i kvarten. (skyller lite i smyg på svinsprutan) Jag och Catharina som skulle gå till BC imorrn, Suck..
Nåja, förhoppningsvis sitter den inte i tre veckor som sist.
Catharina var en ängel som kom ut och hämtade dom rastlösa tonåringarna, som skulle på LAN och allt vad det var :-) Så nu är det ganska lugnt och skönt här, dom små är ute och jagar "snö" och sjunger "vi ser det snöar".
Tobbe och Emma var då så snälla innan dom for, dammsugade, skurade, diskade och Emma serverade mig ett glas med c-vitamin. Dom är för underbara ändå :-)
Nä om man skulle ta och slänga in dom små i duschen och sedan kast i kull mig i soffan.

Inga kommentarer: