måndag 20 juni 2011

Radio!

Jag, Robin och Frida var trötta imorse, skulle egentligen va på villis redan kl nio för att radion på bilen skulle fixas, men innan vi masat oss upp ur sängen och tagit oss iväg hann klockan bli halv tio när vi var på plats. Sedan lyxade vi och åt frukost på Stenmans. Inte dumt. Och vet ni vad ? Nu fungerar radion i bilen. Jag ÄLSKAR att lyssna på radion när man åker bil, blir spyless på skivorna.
Nu regnar det och är svinkallt, slog på värmen igen. Nu "knäpper" det när värmen går ut i elementen, super mysigt. Hatar att frysa. Hade tänkt städa bilen så den är ren och fräsch nu till nästa vecka, men så länge det regnar så vägrar jag. Och det är ju ingen panik, har ju hela veckan på mig. Får ta itu med lite städning inomhus iställer..om jag orkar ;-)

Inga kommentarer: