lördag 18 juni 2011

Natt!

Japp, då har man jobbat klart för denna dag, nu är semestern här. Har inte riktigt hunnit känna hur skönt det är, men om några dar har man nog landat. :-)
Emma fyller ju eller fyllde, (ser att klockan passerat midnatt) 15 år idag, och jag har sagt det förr men säger det igen Herreminskapare vad tiden går fort. Jag tycker att det var i fjol jag var i samma ålder, men ack, jag är lite äldre än så..
Jag har ju inte uppvaktat henne som vanligt då hon jobbat till fyra och sedan varit hos sin far, och jag jobbat kväll, men när vi kom hem så fick hon en kram och en present, en rosa telefon, hon studsade nästan omkring här och blev så glad. Hon kommer att få några "småpresenter" imorrn också av sina småsyskon.
Men hon hade fått presenter av släkt och så när hon var hos pappa också, pengar, och det är ju heelt perfekt då vi snart ska ut på resande fot. Hon ser fram emot lite shopping då vi åker. (och jag med)
Imorrn får vi se om vi får ihop någon tårta, annars blir det lite muffins och bullar. Emmas kille kommer mest troligt också, så det blir fullt hus i helgen. Men det är ju oftast bara roligt. Nu då dom stora varit hos pappa så känner jag ju att jag saknar "stojet" som blir. Men det är faktiskt riktigt skönt när det är lugnt också.
Nu ska jag sluta svamla och försöka krypa till kojs, det är ju trots allt en dag i morrn med. Godnatt och sov gott....

Inga kommentarer: