fredag 17 juni 2011

Fredag!

Japp, så var dagen här. Sista dagen före semestern, eller egentligen börjar inte semestern förrän på måndag men jag ska ju va ledig i helgen så jag räknar från idag. Känns ju inte helt fel.
Stig och jag fick upp ena lamellgardinen igår och det kommer bli super. Tur nog var dom enkla att ta ner, för jag skulle tro att i alla fall på vintern vill jag ha gardiner, skulle nog bli less annars.
Frida ska på kalas kl 14 idag så jag/vi ska börja göra oss klara för det. Frida har duschat och tagit på sig fina kläder och bara väntar på att det bär iväg. Innan det ska jag på varitryck och trycka upp kopior på ett protokoll.
Tanken är att Frida ska få sitt fönster i helgen, jag hoppas verkligen det blir av för det känns som hon bor i en skrubb, inget ljus och ingen luft. Stig har köpt ett litet gulligt fönster som kommer sitta som ett smäck. Undrar hur man får till en gardinstång dit? Blir väl till att kapa och greja, men det går nog bra ;-) (är ju Stig som får göra det ;-) )

Inga kommentarer: