tisdag 3 januari 2012

Nytt år!

Och oj vad snö det kommit sista dagarna :-) Har varit ut och skottat idag och kört en del skoter. Robin och Frida är ute och åker skidor för första gången denna vinter och dom tycker nog det är jättekul för dom håller på ännu. Men snart får dom komma in och äta.
Bjussar på lite bilder idag.
Det är bilder från idag och från julafton. Vi har ätit massor och jag är riktigt less på julmaten måste jag säga. Jag har varit dålig på att ta kort på sistone men ska försöka bättra mig. Annars har jag jobbat på som vanligt och när jag varit ledig har vi spelat en massa spel sett film och haft det lugnt och skönt.
Men sedan har jag gjort nåt riktigt skoj som jag inte gjort på tio år. Ridit. Har en granne som har två jättefina hästar och vi har varit ut ett par gånger. Första gången kändes det riktigt svajigt, och fruktansvärt ont i baken fick jag. Andra gången kändes det mycket bättre och jag vågade till och med galoppera lite grann. Det enda som känns oroligt är att det fläckvis är ganska halkigt. Är så rädd att hästen ska halka omkull. Men hittills har det gått bra.
Efter en ridtur så trippar jag fram på små moln, får massa energi. Det är verkligen jätteskoj att rida. En vacker dag ska jag ha en egen häst har jag bestämt :-)
Ha en bra dag alla vänner....

Inga kommentarer: