tisdag 3 januari 2012

Mera bilder!





Jag tokdiggar denna flasktomte som Robin gjort på skolan. Skulle vilja ha flera :-)
Den här hatt-tomten har Frida gjort och den fick jag i julklapp :-)
Den här tomten köpte jag när vi var i Umeå. Jag bara älskar den. Dock höll den på skrämma livet av mina barn första dagarna. När man gick i i tvrummet så hajade man till och trodde det stod nån där :-)
Den här klockan fick vi av Fredrik i julklapp så nu har vi äntligen en köksklocka :-)
Jag köpte en julklapp till mig själv, supergott, superdyra kapslar men väldigt bra då man ska iväg på morgonen och inte har tid att göra vanligt kaffe. Barna älskar chokladen man kan göra :-)
Fick massa bra julklappar, lakan, sängkläder, kläder, en saftmaja, stekpanna och säkert massa mera men kommer inte på nu vad det var.

Inga kommentarer: