fredag 6 januari 2012

Fredagkväll!


Nu är jag ledig både lördag och söndag och det ska bli så himla skönt. Eller förresten....julen ska bort i helgen är det tänkt. Men jag borde kunna få lite sovmorgon och bestämma när jag gör vad i alla fall. Inga tider att passa :-) Och jag har bestämt att jag ska ligga kvar i sängen längst av alla, dom här mornarna är ren tortyr då resten av familjen snarkar så skönt när man åker på jobbet. Och då ska jag ändå inte klaga för jag åker inte hemifrån förrän kl 8. Ganska lyxigt va?
Och apropå lyx så ville Frida att vi skulle lyxa till det en dag och göra fint på glasen. Jag drack mjölk (som jag helst oftast gör) och det gick faktiskt bra, trodde det skulle va sött och sliskigt men drack man bara på samma ställe hela tiden så gick det bra :-)
Jag har varit ut och gjort kväll hos Ior och nu väntar jag bara på att mamma ska komma. Hon jobbar i helgen så då sover hon här ikväll i alla fall.
Ha en trevlig helg på er ....

Inga kommentarer: