lördag 21 januari 2012

Lördag!



Igår blev Frida sjuk med skyhög feber. Alldelens nyss hade hon 40,2. Tänk om man kunde ta över barnens sjukdomar när dom är sjuka. Jag blir så himla orolig och kan inte slappna av. Men det är väl så att vara mamma ;-)
Förhoppningsvis så släpper det snart, och det är ju en himla tur att hon är duktig på att äta och dricka i alla fall.
Har varit ut en snabbis och skottat snö i alla fall. Skönt med lite luft.
Såhär har hon legat sedan igår mitt i dan.
Nu till något helt annat, nästan varje morgon då jag åker till jobbet så ser jag dessa älgar, dom kanske inte syns så tydligt men det är två stycken. Ett tag så var dom tre men den ena har jag inte sett till på ett tag. Det är ganska mäktiga djur det där :-)
Ha en trevlig helg nu alla och håll tummarna att vi blir friska snart :-)

Inga kommentarer: