lördag 3 december 2011

Lördag!

Har jobbat idag och det kändes som en evighetslång dag. Vet inte varför för det var som en vanlig dag egentligen. Blev så glad då jag mot eftermiddan ser hur det börjar snöa, och det snöar fortfarande. Hoppas det kommer ordentligt så man kan känna att det är vinter och man kan börja köra skoter :-)
Börjar på att längta efter Emma och Tobbe nu. Emma är nere i Borås och handlar och har sig och Tobias följde med en kompis till Umeå. Men snart är dom ju hemma igen som tur är.
Stig är så duktig ikväll, han har börjat sätta list i köket, blir hur snyggt som helst. Nu skull man ju bara fått tag på taklist också så det får bli helt klart. Och i tvrummet fattas också lister men där har det fattats i många år så det kan få fortsätta fattas ett tag till tycker jag. Köket går före.....
Nä nu ska jag chocka min kropp och ställa mig på löpbandet en stund innan jag hoppar in i duschen och slänger ner mig i soffan.
Ha en underbar lördagkväll mina vänner :-)

Inga kommentarer: