torsdag 8 december 2011

Flitig!



Ibland får jag mina ryck och är lite flitig. Började koka knäck och det tog ju sån himla tid så jag blev som rastlös där i köket. Rörde ihop en smet till min absoluta "måstehapåjulkaka" Knäckflarn. Och tro det eller ej, både knäcken och knäckflarnen blev lyckade.
Hade ingen mandel men det blev gott ändå.
Okej, dom ser inte så lyckade ut, har flutit ihop en del men tror mig när jag säger att dom är goda :-)
Men inte nog med det, sen städade jag i öppna spisen och ställde dit pepparkakshusen och har röjt en del. Ibland behövs det inte så mycket förrän man ska känna sig nöjd och belåten. Nu ska jag gå och vara lite social med karlsloken :-) Ha det gött....

2 kommentarer:

linus sa...

satan va du e duktig ser ju jävligt gött ut :)

Carola sa...

Jo du Linus om du bara visste ;-) men har du tur finns det kvar till ni kommer och hjälper oss äta upp julmaten ;-) Kramelikram / Carola