torsdag 9 februari 2012

Torsdag!

Jaha, ledig dag och så mår jag urpyton. Skulle va roligt att va ledig och må bra. Men man kanske inte kan få allt.
Fridas nagel är numera helt svart så jag är ganska övertygad att hon kommer tappa den, nageln alltså.
Jag har ju äntligen varit och köpt fiskar så nu har vi 15 st sötnosar som simmar omkring. Ska skaffa fler för det ser ganska tomt ut. Har precis beställt en doppvärmare för den jag har är det en spricka på och nåt vajs med inställningen. Blir för varmt även om man ställer den lågt. Så jag hoppas det inte dröjer allför länge innan den kommer. Vill inte att fiskarna ska frysa. Fast det tror jag inte att dom gör egentligen för det är ca 23-24 grader.
Har jag tur så blir det en ridtur i em/kväll. Skulle va underbart kul för nu var det flera veckor sedan det blev av. Jag är så lyckligt lottad som har en granne med hästar och som vill att jag följer med :-)
Ska hänga lite tvätt nu och sedan måste jag gå ut och lufta mig.
Ha en bra dag...

Inga kommentarer: