fredag 10 februari 2012

Fredag!


Har jobbat idag och blev så himla förvånad då jag kom hem och hade fått paket. Igår beställde jag ju en ny doppvärmare och lite annat smått och gott till akvariet och det hade kommit idag med posten. Var tvungen att kolla var det skickats ifrån och det var från Kalmar. Det är ju helt sjukt snabbt. Kanske paketet fick åka ambulansflyg eller nåt. Ja inte klagar jag men förvånad blev jag. :-)
Bjussar på lite bilder på akvariet, den uppmärksamme kan skymta lite fiskar. Det är verkligen inte lätt att ta kort på dom. Vi har två Black Molly, två röd Molly (dom hette nåt annat men jag minns inte vad det var.) 10 tetra, och en sån där slemsugare. Men fler ska det bli :-) Ser lite tomt ut...

3 kommentarer:

Marie sa...

Scalarer är ju sanslöst fina. Vi ska ha minst två.

Carola Sörlin sa...

Jag vet inte vad scalarer är ;-) Måste genast googla. :-)

Carola Sörlin sa...

Jaha såna, ja dom är lovely :-)Jag är så himla dålig på allt som har med namn att göra, det är samma med blommor, har noll koll på vad dom heter, :-)