tisdag 27 september 2011

Tisdag!

Hej hopp!
Evigheter sedan sist igen. Men det har varit rätt så mycket på sistone så jag har inte haft så mycket tid och ork för att blogga. Men det känns som det mesta lättat en del nu som tur är.
Har jobbat kortdag idag, slutade tolv och sedan järnet ner på bc och gjorde ett lunchpass med IW. Det känns så där skönt i kroppen nu.
Ikväll har jag Tobbe hos sin pappa så ikväll har jag och Emma planerat in en hel del.
Först ska vi träna lite på löpbanan, duscha, se idol, fika och se House. Men det ska bli skoj.
Som vanligt har jag mat ide torka. Har ingen aning vad det blir för mat idag. Slutar säkert med fiskpinnar eller nåt annat supersnabbt. Less är bara förnamnet. Man skulle haft en personlig kock som lagar mat åt en, såå skönt det skulle vara. Men då får man försöka vinna sig lite pengar först.
Nä om man skulle tvärlagt sig i soffan en stund nu innan barna kommer hem. Bara för att jag kan :-)

Inga kommentarer: