onsdag 14 september 2011

Onsdag!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, snacka om periodare ;-) har fullt upp om dagarna och har upptäckt att träning är skitskoj. Styrketräningen är väl inte sådär jättekul, men det känns så bra i kroppen efteråt. Däremot indoor walking är jättekul. Och känns toppen efteråt. Jag har fått en annan förståelse för alla som tränar, jag fattar att man kan bli beroende ;-) Synd att man bor en bit ifrån, blir mycket bilkörning.
Idag är jag ledig helt och hållet, ska då äntligen passa på att tvätta och städa. Nu ska se tvättkorgen just nu, väller över som en vulkan.
Vi var förresten en sväng upp till Marsliden igår och köpte en bil. Eller en buss är det. En crystler, så nu ryms hela familjen om vi ska iväg nånstans. Känns underbart faktiskt. För om man måste köra två bilar känns det så besvärligt om man ska iväg.
Nä nu kan jag inte sitta här längre. Over and out för den här gången....

Inga kommentarer: