onsdag 13 juni 2012

Onsdag!



Har jobbat halvdag idag och det är så himla skönt :-) Fint väder är det också så vi tog ut Gullan och ungarna en sväng. Vågade dock inte ha dom ute så länge för dom är ju inte vana med värmen, i lagårn är det svalt. Dom verkade då tycka det va skönt ute och såg sig nyfiket omkring.







Dom växer så det knakar. Sedan tyckte jag att det gått mycket hö, och ser att Gullan har bäddat där hon fick ungarna. Jag har städat ur där och lagt nytt, men det tog hon bort. Men som sagt nu har hon burit upp det igen. Har inte sett nån päls där ännu men jag håller utkik :-)

Idag efter jobbet for jag på Body center och nu kan jag träna 15 månader. Jag tecknade ett år och fick då träna över sommarn för 30 kronor, så 15 månader och betalar för 12. Ganska bra det :-) tänkte försöka träna på mina luncher.

På fredag ska vi till Umeå för att dom ska laga ac:n på bilen. Det börjar behövas kan jag säga. Tusen grader varmt i bilen. Jobbigt å va utan då man är van att ha.

Ha en trevlig dag i solskenet :-)

2 kommentarer:

Maria sa...

Jisses vad dom växer! Helt otroligt! Tänk om hon ska ha igen? Måste komma och kolla, men sist var hon ju rund som en boll alltså!

Vad duktig du är som gör slag i saken och börjar träna! Det är ju faktiskt ganska roligt, mitt medlemskap har gått ut men jag ska fixa nytt så kanske vi kan följas nångång?

Du gör ett kanonjobb med kaninerna, jag är evigt tacksam ska du veta!

Kram

Camilla sa...

Men rackarns vilka små sötnosar!!